• Polski
  • English
    • Kontrast
    • Czcionka

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa studentów/uczniów do udziału w konkursie pisarskim na temat języka obcego w życiu codziennym lub biznesie. Studenci/uczniowie będą mieli szansę wygrać cenne nagrody, takie jak laptop, przenośny głośnik czy tablet.

Czy Państwa studenci/uczniowie Interesują się językami i mają lekkie pióro? Jeśli tak, ten konkurs jest właśnie dla nich! To doskonała okazja dla nich, aby pokazać swoje umiejętności pisarskie, jednocześnie zgłębiając temat języka ojczystego lub obcego.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy napisać esej, felieton, reportaż lub twórczy tekst literacki –dać się ponieść swojej wyobraźni. Najważniejsze jest, by praca była nowatorska, oryginalna i nawiązywała do tematu konkursu: „Język w biznesie i życiu”.
Mogą to być np. osobiste przemyślenia, przygody lub zmyślona historia – wybór należy do uczestników.

Uprzejmie prosimy o przekazanie informacji na temat konkursu Państwa studentom/uczniom.

Szczegółowe informacje o zasadach konkursu znajdą Państwo w regulaminie na stronie https://skrivanek.pl/regulamin-konkursu-pisarskiego/ oraz pod adresem https://skrivanek.pl/konkurs-pisarski/.

………………………………………………………………………….

Szanowni Państwo

Decyzja Rektora Akademii Kaliskiej, w związku z organizacją Juwenaliów 2023

ogłasza się w dniu 26 maja 2023r. (piątek) od godz. 14.00 godziny rektorskie

……………………………………………………

ZAPROSZENIE NA KONGRES AGLOMERACJI 2023

Szanowni Państwo,

Akademia Kaliska jest Partnerem ogólnopolskiego Kongresu Aglomeracji Kalisz 2023, który odbędzie się w dniach 5-6 czerwca 2023 roku w hotelu Hampton by Hilton w Kaliszu. Kongres dotyczy rozwoju miast średnich oraz ich otoczenia. W ostatnich kilkudziesięciu latach tracą one dystans rozwojowy do największych polskich metropolii. Dyskusje panelowe mają pomóc w wypracowywaniu rozwiązań odwracających te tendencje.

Wśród kilkunastu paneli znajdą się m.in.: „Transport zbiorowy a rozwój aglomeracji”, „Finanse samorządów w niespokojnych czasach”, „Nowe trendy w polityce klimatycznej” czy szkolenie medialne z red. naczelnym portalu Interia Piotrem Witwickim.

Pośród uczestników Kongresu znajdą się przedstawiciele administracji rządowej, samorządowej, przedsiębiorcy, a także renomowani eksperci ze świata akademickiego oraz pozarządowego. Wśród panelistów obecni będą także wykładowcy Akademii Kaliskiej.

W imieniu organizatorów serdecznie zachęcamy do udziału w Kongresie i do rejestracji na stronie: https://kongresaglomeracji.pl/#rejestracja. Istnieje możliwość bezpłatnego udziału.

……………………………………………………………………………….

W dniu 06.04 (czwartek) dziekan Wydział Nauk Społeczny jest czynny do godz. 13.00, w dniu 07.04 dziekanat będzie nieczynny

……………………………………………………………………………..

Zarządzanie I rok

Dnia 04.04 zajęcia z Panią dr E.Steczek Czerniawska zostają odwołane

…………………………………………………..

Zarządzanie I rok studia stacjonarne

Dnia 14.04.2023 godz. 14.40-16.00 s.20 odbędą się dodatkowe zajęcia dla chętnych z przedmiotu “Rachunkowość finansowa ” z Panią dr A.Matuszewską

……………………………………………………………

W dniach 30-31.03.2023 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie nieczynny.

………………………………………………………………………..

Dnia 28.03 zajęcia z Panią dr E.Kulawiecką zostają odwołane.

……………………………………………………………….

W dniach 21-24.03 zajęcia z Panią mgr Moniką Malanowską zostają odwołane.

………………………………………………………………….

W dniach 14-19.03 zajęcia z Panią dr A.Maczasek zostają odwołane

…………………………………………………………………………

dot. studentów studiów kierunku zarządzanie i dowodzenie II rok studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 16.03.23 (czwartek) godz. 19.00 ma platformie Teams odbędzie się spotkanie organizacyjne dot. absolutorium, które odbędzie się 1 lipca 2023r. Osoby zainteresowane (starości grup) proszone są o wcześniejszy kontakt z Panią Dziekan Wydziału b.wenerska@akademiakaliska.edu.pl

………………………………………………

W dniu 08.03 dziekanat Wydziały Nauk Społecznych będzie nieczynny

…………………………………………………………………………………….

W dniu 03.03 dziekanat Wydziału nauk Społecznych będzie czynny do godz. 13.30

……………………………………………………………………….

” Zaliczenia uzupełniające u dr K. Mikurendy,  dla studentów ZiD z Badań marketingowych i Marketingu usług logistycznych odbędą się w dn. 20. 03. 2023, godz. 16.00, w s. 107.”

……………………………………………………….

dot. III rok studiów licencjackich i II rok studiów magisterskich

studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

Dnia 28.02.2023 godz. 16.00 s.007 ul. Nowy Świat 4a odbędzie się spotkanie starostów grup z Panią Dziekan dr Beatą Wenerską dotyczące absolutorium.

Obecność obowiązkowa

…………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………..

Egzamin poprawkowy z przedmiotu współczesne wyzwania zarządzania i dowodzenia, I rok Zid (niestacjonarne) z Panią dr A.Pisarską odbędzie się 18 lutego o godz. 11.00 w formule on-line

……………………………………………………………………………………

Dnia 15.02. 2023 r. (środa) o godzinie 17.30 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Nauki i państwie i prawie (ćwiczenia) z Panią mgr O. Czekalską Kubisiak

………………………………………………..

Dnia 17 lutego 2023 godz. 15.30 online – studia stacjonarne; 16.00 online- studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J. Kolańskim

……………………………………………………………………………

Dnia 15 lutego 2023 godz. 9.00 online odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem prof. dr hab. M. Krzyśko

……………………………………………………….

Dnia 18 lutego 2023 godz. 10.00 s.22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr K. Mikurendą

…………………………………………………………….

Dnia 18 lutego 2023 godz. 11.00 aula odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr A. Kwiatkowskim

……………………………………………………………

Dnia 19 lutego 2023 godz. 12.00 online odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem

…………………………………………………

Szanowni Państwo,

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zachęca studentów ostatnich roczników oraz absolwentów do nadsyłania zgłoszeń do udziału w egzaminie dla kandydatów na tłumaczy języka angielskiego w Organizacji Narodów Zjednoczonych przeprowadzanym przez Sekretariat ONZ (Department for General Assembly and Conference Management).

Celem egzaminu jest uzupełnienie centralnego rejestru tłumaczy języka angielskiego zatrudnianych w ONZ w Nowym Jorku, Genewie, Nairobi i Wiedniu. Początkowy poziom zatrudnienia to P2 – P3.

Zgłoszenia do egzaminu należy składać do dnia 14 lutego 2023 r. na: https://careers.un.org/lbw/jobdetail.aspx?id=198050&Lang=en-US

Egzamin zaplanowany jest na 24 kwietnia 2023 r.

Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone przez komisję egzaminacyjną ONZ. W przypadku dużej liczby zgłoszeń komisja zastrzega sobie prawo do zaproszenia na egzamin kandydatów o najwyższych kwalifikacjach. Wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni o decyzji komisji egzaminacyjnej w sprawie ich zgłoszenia.

Szczegółowe informacje o egzaminie oraz platformę zgłoszeniową znajdą Państwo na portalu UN Careers: https://careers.un.org/lbw/jobdetail.aspx?id=198050&Lang=en-US

…………………………………………………..

Dnia 15 lutego 2023 godz. 11.00 online odbędzie się zaliczenie poprawkowe dla kierunku Zarządzania Kryzysowego natomiast o godz. 12.00 online dla Zarządzania Logistyką III rok z panem dr hab. W.Scheffsem

……………………………………………………………

Zaliczenie poprawkowe  dla studentów  studiów stacjonarnych i niestacjonarnych z Panią mgr K.Majewską z przedmiotów :  Marketing oraz Komunikacja medialna publiczne, Nauki o przedsiębiorstwie, zachowania organizacyjne oraz Współczesne wyzwania zarządzania i dowodzenia   odbędzie się 17.02.2023 r.  , godzina 18.00 , ul . Nowy Świat 4, sala 20

……………………………………………………………………..

Zaliczenie poprawkowe  dla studentów  studiów stacjonarnych i niestacjonarnych u mgr Małgorzaty Spychalskiej z przedmiotów :  Marketing oraz Komunikacja medialna odbędzie się w środę tj. 15.02.2023 r.  , godzina 17.00 , ul . Nowy Świat 4, sala 22

………………………………….

Dnia 07.02 godz. 16.00 s.108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Analizy finansowej z Panią mgr A.Szczepanowską

……………………………………………………………………………….

SESJA EGZAMINACYJNA

STUDIA STACJONARNE

STUDIA NIESTACJONARNE

Dnia 17.01.2023 (wtorek) dziekanat będzie czynny w godz. 13.00-14.00

……………………………………………………….

Dnia 20.01.2023 (piątek) dziekanat będzie nieczynny.

………………………………………………………………..

Ogłoszenie dla studentów

………………………………………………………………………………..

W dniach 23.12 oraz 30.12 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie nieczynny

…………………………………………………………………

Dnia 07.12.22 zajęcia z Panem dr W. Jaszczurem zostają odwołane

……………………………………………………………………………………

W dniach 06-07.12 zajęcia z Panią dr E.Kulawiecka zostają odwołane.

…………………………………………………………………………..

W dniach 05-09.12 zajęcia z Panią mgr O. Czekalską Kubisiak zostają odwołane.

…………………………………………………………………………..

W dniach 03-04.12 zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane

………………………………………………………………………..

W dniach 30.11-04.12 zajęcia z Panem dr hab. W.Scheffsem zostają odwołane

………………………………………………………………………..

Dnia 21.11 (poniedziałek) godz. 16.00 s. 103 ul. Nowy Świat

odbędzie się zebranie ze studentami kierunku Zarządzanie kryzysowe, obecność wszystkich studentów obowiązkowa. 

W tym dniu zajęcia z Panią dr Z. Przyłuska odbędą się na ul. Nowy Świat s.103

……………………………………………………………………..

 Stacjonarnych i niestacjonarnych, I stopnia

 W dn. 12 grudnia, o godz. 16.15 w s. 46 odbędzie się egzamin uzupełniający z Badań marketingowych, u Pani dr K. Mikurendy

……………………………………………………………………………….

Spotkania organizacyjne w sprawie praktyk zawodowych w roku akad. 2022/23 (MS TEAMS)

7.11.2022 r. (poniedziałek) – studia stacjonarne i niestacjonarne

Zarządzanie i Dowodzenie i Bezpieczeństwo Narodowe I rok godzina 19.30

Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa i Zarządzanie Logistyką  II rok godzina 19.00

Zarządzanie i Zarządzanie Kryzysowe i Bezpieczeństwo Wewnętrzne  I rok godzina 20.00

8.11.2022 r. (wtorek) – studia stacjonarne i niestacjonarne III rok – godzina 19.00

Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa

Zarządzanie Logistyką

Bezpieczeństwo Wewnętrzne  (studia niestacjonarne)

…………………………………………………………………………….

Szanowni Państwo,

pozwalam sobie przesłać w załączeniu informacje o konkursie Alioth Group na najlepsze prace dyplomowe z zakresu bezpieczeństwa narodowego i przemysłu obronnego. Będę zobowiązany za przekazanie informacji studentom oraz umieszczenie na stronach internetowych lub social mediach 🙂

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się pod adresem: https://bit.ly/KONKURSALIOTH

………………………………………………………………………..

Szanowni Państwo,

W związku z remontem ulicy Nowy Świat, w dniu 20.10.2022r  od godz. 8.00 będzie wylewana ostatnia warstwa masy asfaltowej od ulicy Czaszkowskiej do “Rogatki”. W związku z powyższym ruch kołowy ulicą Nowy świat będzie niemożliwy. 

Dostęp do obiektów Gmachu Głównego i Collegium Novum przewidziany jest przez wszystkie dostępne wejścia  przy zachowaniu szczególnej ostrożności podczas przechodzenia przez plac budowy.

…………………………………………………………………………………..

Studenci I roku kierunków Zarządzanie, Bezpieczeństwo wewnętrzne i Zarzadzanie kryzysowe !!!!!

Uprzejmie informuję, iż zgodnie ze zwyczajem akademickim, w Inauguracji Roku Akademickiego

biorą zawsze udział studenci I roku studiów. W związku z powyższym zobowiązuję Państwa do wzięcia udziału w tym doniosłym dla Uczelni wydarzeniu.

Uroczystość odbędzie w dniu 24 października 2022 roku w Auli Collegium Oecellogicum przy ul. Poznańskiej 201-205 o godz. 11.00 (Wydział Politechniczny)

Studentów zapraszamy od godz. 9.15 do sali 200 w budynku Collegium Oecellogicum celem pobrania tóg studenckich (odbiór za okazaniem legitymacji studenckiej).

Dziekan

Wydziału Nauk Społecznych

……………………………………………………………………..

Dnia 17.10 wykład z Panią dr P.Bajdor zostaje odwołany.

……………………………………………………………………

Informujemy, iż nastąpiła zmiana w planie Zarządzania kryzysowego oraz stacjonarnego Bezpieczeństwa wewnętrznego – aktualny plan na portalu w zakładce plany zajęć

………………………………………………………………………………………………..

III rok Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

Dnia 13.10 zajęcia z Panią dr A.Maczasek odbędą się na ul. Poznańskiej. W ramach zajęć będą Państwo uczestniczyć w konferencji w budynku Kół Zębatych – obecność obowiązkowa. By móc umożliwić dojazd na ul. Poznańską zajęcia z Panem dr A.Derkaczem skończą się o godz. 10.45

…………………………………………………………………………..

Studenci II roku Zarządzania na studiach stacjonarnych

przynoszą na zajęcia laboratoryjne z przedmiotu „ Przedsiębiorczość i innowacyjność prowadzone

przez prof. Hannę Mizgajską własne komputery. Zajęcia rozpoczynają się w dniu 13. X.

……………………………………………………………………………..

Studenci II roku Zarządzania studiów niestacjonarnych

na zajęcia laboratoryjne prowadzone przez prof. Hannę Mizgajską  z przedmiotu „przedsiębiorczość i innowacyjność „ przynoszą własne komputery. Zajęcia rozpoczynają się 15.X. br. w sali 103

……………………………………………………………………..

Dnia 13.10 zajęcia z Panią mgr S.Sadowska zostają odwołane

……………………………………………..

Dnia 13.10 zajęcia z Panią dr P.Bajdor zostają odwołane

…………………………………………………………

UWAGA STUDENCI !!!

Informacja dotycząca zajęć z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Od dnia 3.10 (poniedziałek) do 6.10 (czwartek)

na Kampusie A. K. (ul. Poznańska 201-205)

 odbywać się będą zapisy do grup

wychowania fizycznego

wg. przedstawionego poniżej harmonogramu.

Każdy student ma obowiązek osobiście zapisać  się

na wybrane przez siebie zajęcia.

Prowadzone będą zajęcia w zakresie następujących form aktywności ruchowej:

siłownia-fitness, badminton, zespołowe gry sportowe – siatkówka, futsal.

HARMONOGRAM ZAPISÓW DO GRUP WF – SEMESTR ZIMOWY 2022 / 2023

Studium WFponiedziałek 3.10wtorek 4.10środa 5.10czwartek 6.10piątek 7.10
  8.00 – 9.30ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205
  9.45 – 11.15ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205
11.45 – 13.15ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205
13.30 – 15.00ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205  ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205
15.30 – 17.00ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205
17.15 – 18.45ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205

Zarzadzanie III rok studia stacjonarne

Seminaria dyplomowe z Panem dr J. Frąszczakiem odbywać się będą we wtorki godz. 8.00-9.30 s.006

………………………………………………

Studenci, którzy będą występować o Stypendium Rektora w roku akademickim 2022/2023, przed złożeniem wniosku zobowiązani są do sprawdzenia, czy zostały wpisane oceny ze wszystkich przedmiotów do programu USOS ( dotyczy to również oceny z praktyk).

Dziennik praktyk należy złożyć opiekunowi mgr Oldze Czekalskiej – Kubisiak do dnia 30 września 2022r.

………………………………………….

Osoby które nie zaliczyły przedmiotu “ORGANIZACJA  I FUNKCJONOWANIE SAMORZĄDU TERYTORIALNAGO “Panem mgr J.Pietrzakiem proszone są o kontakt mailowy j.pietrzak17@wp.pl

…………………………………………….

Egzamin poprawkowy z przedmiotu Mikroekonomia z Panem dr hab. M.Stańkiem odbędzie się

15.09.2022 godzina 10.00 ST online

17.09.2022 godzina 10.00 NST online

Konsultacje z Panem dr hab. M.Stańkiem odbywają się w poniedziałki godz.17.00-19.00 TEAMS

…………………………….

Egzamin poprawkowy z przedmiotu Rachunkowość finansowa z Panią dr Ch.Krzakiewicz odbędzie się 16.09.2022 sala 108 godzina 18.00 ST i NST 

……………………………

Dnia 10.09.2022 (sobota)ul. Nowy Świat godz. 8.00-9.30, sala komputerowa (30) odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Technologie informacyjne z Panem dr N.Prusińskim

………………………

Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Podstawy zarządzania z Panią mgr M.Malanowską odbędzie się 08.09.2022 sala 20 godzina 16.00 ST i NST 

………………………

Zaliczenie poprawkowe z przedmiotów Zarządzanie strategiczne i Systemy i strategie podatkowe z Panią mgr M.Malanowską odbędzie się 08.09.2022 godzina 17.00 sala 20 ST i NST.

……………………….

W dniu 12.09.2022 w godz. 11,30,  s. 103, ul. Poznańska odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu “ Zagrożenia ekologiczne” z Panią mgr D.Ładą

……………………….

Dnia 8 września od 11.00 do 18.00 s.z102 odbędą sie zaliczenia poprawkowe z Panem dr K.Deręgowskim.

…………………………………………………………………

Egzamin poprawkowy ze statystyki z Prof. dr hab. M.Krzyśko odbędą się w piątek 16 września o 12.00 w trybie online.

…………………………………..

Dnia 14.09.2022 w godz. 10.00 s.103 ul. Nowy Świat odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr K.Jeziorskim

…………………………………..

Egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem

– Zarządzanie jakością, II r. Zarz. st. i nst /zaliczenie stacjonarne we wtorek 06.09.22 s.20 o godz. 17.00

– OWI, I r. Zarz. st. inst /zaliczenie on-line w środę 7.09.22 o godz. 17.00 – do 05.09 proszę o kontakt mailowy kto będzie podchodził do zaliczenia

– PPA, II r. Zarz.st/ nst / zaliczenie on-line w środę 7.09.22, o godz. 18.00- do 05.09 proszę o kontakt mailowy kto będzie podchodził do zaliczenia

…………………………………

Dnia 07.09.2022 w godz. 12.00 -17.00 s.103 ul. Nowy Świat odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr hab. W.Schaffsem

………

Dnia 08.09.2022 w godz. 11.00 s.103 ul. Nowy Świat odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr Z.Marciniak

………..

Dnia 17.09.2022 w godz. 10.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr K.Mikurendą

……………………

Zaliczenia poprawkowe z Panią dr A.Matuszewską z Rachunkowości finansowej

5 września o godzinie 17 sala 20 ( st. nst.)

12 września o godzinie 17 sala 20  ( st, nst)

………………………………………

………………………………………………………………………………………….