SESJA EGZAMINACYJNA
STUDIA STACJONARNE
STUDIA NIESTACJONARNE
Dnia 17.01.2023 (wtorek) dziekanat będzie czynny w godz. 13.00-14.00
……………………………………………………….
Dnia 20.01.2023 (piątek) dziekanat będzie nieczynny.
………………………………………………………………..
Ogłoszenie dla studentów
………………………………………………………………………………..
W dniach 23.12 oraz 30.12 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie nieczynny
…………………………………………………………………
Dnia 07.12.22 zajęcia z Panem dr W. Jaszczurem zostają odwołane
……………………………………………………………………………………
W dniach 06-07.12 zajęcia z Panią dr E.Kulawiecka zostają odwołane.
…………………………………………………………………………..
W dniach 05-09.12 zajęcia z Panią mgr O. Czekalską Kubisiak zostają odwołane.
…………………………………………………………………………..
W dniach 03-04.12 zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane
………………………………………………………………………..
W dniach 30.11-04.12 zajęcia z Panem dr hab. W.Scheffsem zostają odwołane
………………………………………………………………………..
Dnia 21.11 (poniedziałek) godz. 16.00 s. 103 ul. Nowy Świat
odbędzie się zebranie ze studentami kierunku Zarządzanie kryzysowe, obecność wszystkich studentów obowiązkowa.
W tym dniu zajęcia z Panią dr Z. Przyłuska odbędą się na ul. Nowy Świat s.103
……………………………………………………………………..
Stacjonarnych i niestacjonarnych, I stopnia:
W dn. 12 grudnia, o godz. 16.15 w s. 46 odbędzie się egzamin uzupełniający z Badań marketingowych, u Pani dr K. Mikurendy
……………………………………………………………………………….
Spotkania organizacyjne w sprawie praktyk zawodowych w roku akad. 2022/23 (MS TEAMS)
7.11.2022 r. (poniedziałek) – studia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie i Dowodzenie i Bezpieczeństwo Narodowe I rok godzina 19.30
Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa i Zarządzanie Logistyką II rok godzina 19.00
Zarządzanie i Zarządzanie Kryzysowe i Bezpieczeństwo Wewnętrzne I rok godzina 20.00
8.11.2022 r. (wtorek) – studia stacjonarne i niestacjonarne III rok – godzina 19.00
Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa
Zarządzanie Logistyką
Bezpieczeństwo Wewnętrzne (studia niestacjonarne)
…………………………………………………………………………….
Szanowni Państwo,
pozwalam sobie przesłać w załączeniu informacje o konkursie Alioth Group na najlepsze prace dyplomowe z zakresu bezpieczeństwa narodowego i przemysłu obronnego. Będę zobowiązany za przekazanie informacji studentom oraz umieszczenie na stronach internetowych lub social mediach 🙂
Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się pod adresem: https://bit.ly/KONKURSALIOTH
………………………………………………………………………..
Szanowni Państwo,
W związku z remontem ulicy Nowy Świat, w dniu 20.10.2022r od godz. 8.00 będzie wylewana ostatnia warstwa masy asfaltowej od ulicy Czaszkowskiej do “Rogatki”. W związku z powyższym ruch kołowy ulicą Nowy świat będzie niemożliwy.
Dostęp do obiektów Gmachu Głównego i Collegium Novum przewidziany jest przez wszystkie dostępne wejścia przy zachowaniu szczególnej ostrożności podczas przechodzenia przez plac budowy.
…………………………………………………………………………………..
Studenci I roku kierunków Zarządzanie, Bezpieczeństwo wewnętrzne i Zarzadzanie kryzysowe !!!!!
Uprzejmie informuję, iż zgodnie ze zwyczajem akademickim, w Inauguracji Roku Akademickiego
biorą zawsze udział studenci I roku studiów. W związku z powyższym zobowiązuję Państwa do wzięcia udziału w tym doniosłym dla Uczelni wydarzeniu.
Uroczystość odbędzie w dniu 24 października 2022 roku w Auli Collegium Oecellogicum przy ul. Poznańskiej 201-205 o godz. 11.00 (Wydział Politechniczny)
Studentów zapraszamy od godz. 9.15 do sali 200 w budynku Collegium Oecellogicum celem pobrania tóg studenckich (odbiór za okazaniem legitymacji studenckiej).
Dziekan
Wydziału Nauk Społecznych
……………………………………………………………………..
Dnia 17.10 wykład z Panią dr P.Bajdor zostaje odwołany.
……………………………………………………………………
Informujemy, iż nastąpiła zmiana w planie Zarządzania kryzysowego oraz stacjonarnego Bezpieczeństwa wewnętrznego – aktualny plan na portalu w zakładce plany zajęć
………………………………………………………………………………………………..
III rok Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
Dnia 13.10 zajęcia z Panią dr A.Maczasek odbędą się na ul. Poznańskiej. W ramach zajęć będą Państwo uczestniczyć w konferencji w budynku Kół Zębatych – obecność obowiązkowa. By móc umożliwić dojazd na ul. Poznańską zajęcia z Panem dr A.Derkaczem skończą się o godz. 10.45
…………………………………………………………………………..
Studenci II roku Zarządzania na studiach stacjonarnych
przynoszą na zajęcia laboratoryjne z przedmiotu „ Przedsiębiorczość i innowacyjność prowadzone
przez prof. Hannę Mizgajską własne komputery. Zajęcia rozpoczynają się w dniu 13. X.
……………………………………………………………………………..
Studenci II roku Zarządzania studiów niestacjonarnych
na zajęcia laboratoryjne prowadzone przez prof. Hannę Mizgajską z przedmiotu „przedsiębiorczość i innowacyjność „ przynoszą własne komputery. Zajęcia rozpoczynają się 15.X. br. w sali 103
……………………………………………………………………..
Dnia 13.10 zajęcia z Panią mgr S.Sadowska zostają odwołane
……………………………………………..
Dnia 13.10 zajęcia z Panią dr P.Bajdor zostają odwołane
…………………………………………………………
UWAGA STUDENCI !!!
Informacja dotycząca zajęć z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Od dnia 3.10 (poniedziałek) do 6.10 (czwartek)
na Kampusie A. K. (ul. Poznańska 201-205)
odbywać się będą zapisy do grup
z wychowania fizycznego
wg. przedstawionego poniżej harmonogramu.
Każdy student ma obowiązek osobiście zapisać się
na wybrane przez siebie zajęcia.
Prowadzone będą zajęcia w zakresie następujących form aktywności ruchowej:
siłownia-fitness, badminton, zespołowe gry sportowe – siatkówka, futsal.
HARMONOGRAM ZAPISÓW DO GRUP WF – SEMESTR ZIMOWY 2022 / 2023
Studium WF | poniedziałek 3.10 | wtorek 4.10 | środa 5.10 | czwartek 6.10 | piątek 7.10 |
8.00 – 9.30 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ||
9.45 – 11.15 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | |
11.45 – 13.15 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | |||
13.30 – 15.00 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | |||
15.30 – 17.00 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | |||
17.15 – 18.45 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | ZAPISY DO GRUP WF KAMPUS, ul. Poznańska 201-205 | |||
Zarzadzanie III rok studia stacjonarne
Seminaria dyplomowe z Panem dr J. Frąszczakiem odbywać się będą we wtorki godz. 8.00-9.30 s.006
………………………………………………
Studenci, którzy będą występować o Stypendium Rektora w roku akademickim 2022/2023, przed złożeniem wniosku zobowiązani są do sprawdzenia, czy zostały wpisane oceny ze wszystkich przedmiotów do programu USOS ( dotyczy to również oceny z praktyk).
Dziennik praktyk należy złożyć opiekunowi mgr Oldze Czekalskiej – Kubisiak do dnia 30 września 2022r.
………………………………………….
Osoby które nie zaliczyły przedmiotu “ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SAMORZĄDU TERYTORIALNAGO “Panem mgr J.Pietrzakiem proszone są o kontakt mailowy j.pietrzak17@wp.pl
…………………………………………….
Egzamin poprawkowy z przedmiotu Mikroekonomia z Panem dr hab. M.Stańkiem odbędzie się
15.09.2022 godzina 10.00 ST online
17.09.2022 godzina 10.00 NST online
Konsultacje z Panem dr hab. M.Stańkiem odbywają się w poniedziałki godz.17.00-19.00 TEAMS
…………………………….
Egzamin poprawkowy z przedmiotu Rachunkowość finansowa z Panią dr Ch.Krzakiewicz odbędzie się 16.09.2022 sala 108 godzina 18.00 ST i NST
……………………………
Dnia 10.09.2022 (sobota)ul. Nowy Świat godz. 8.00-9.30, sala komputerowa (30) odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Technologie informacyjne z Panem dr N.Prusińskim
………………………
Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Podstawy zarządzania z Panią mgr M.Malanowską odbędzie się 08.09.2022 sala 20 godzina 16.00 ST i NST
………………………
Zaliczenie poprawkowe z przedmiotów Zarządzanie strategiczne i Systemy i strategie podatkowe z Panią mgr M.Malanowską odbędzie się 08.09.2022 godzina 17.00 sala 20 ST i NST.
……………………….
W dniu 12.09.2022 w godz. 11,30, s. 103, ul. Poznańska odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu “ Zagrożenia ekologiczne” z Panią mgr D.Ładą
……………………….
Dnia 8 września od 11.00 do 18.00 s.z102 odbędą sie zaliczenia poprawkowe z Panem dr K.Deręgowskim.
…………………………………………………………………
Egzamin poprawkowy ze statystyki z Prof. dr hab. M.Krzyśko odbędą się w piątek 16 września o 12.00 w trybie online.
…………………………………..
Dnia 14.09.2022 w godz. 10.00 s.103 ul. Nowy Świat odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr K.Jeziorskim
…………………………………..
Egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem
– Zarządzanie jakością, II r. Zarz. st. i nst /zaliczenie stacjonarne we wtorek 06.09.22 s.20 o godz. 17.00
– OWI, I r. Zarz. st. inst /zaliczenie on-line w środę 7.09.22 o godz. 17.00 – do 05.09 proszę o kontakt mailowy kto będzie podchodził do zaliczenia
– PPA, II r. Zarz.st/ nst / zaliczenie on-line w środę 7.09.22, o godz. 18.00- do 05.09 proszę o kontakt mailowy kto będzie podchodził do zaliczenia
…………………………………
Dnia 07.09.2022 w godz. 12.00 -17.00 s.103 ul. Nowy Świat odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr hab. W.Schaffsem
………
Dnia 08.09.2022 w godz. 11.00 s.103 ul. Nowy Świat odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr Z.Marciniak
………..
Dnia 17.09.2022 w godz. 10.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr K.Mikurendą
……………………
Zaliczenia poprawkowe z Panią dr A.Matuszewską z Rachunkowości finansowej
5 września o godzinie 17 sala 20 ( st. nst.)
12 września o godzinie 17 sala 20 ( st, nst)
………………………………………
………………………………………………………………………………………….